Foutje, bedankt, Melk de Witte Motor, Bommetje, En Wij van WC-eend zijn reclamecampagnes die bijna iedereen kent. Hoe ze zijn gemaakt, staat nu in het boek Hoe verzinnen ze het.
Denkwerk
Met anekdotes over waar ze Petje Pietamientje hebben gevonden en waarom de Belastingdienst-slogan ‘Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’ is afgeschaft.
Het boek is geschreven voor Jaap Toorenaar die de Calvé Pindakaas-commercial met Evert van Bethem bedacht, dus weet wat erbij komt kijken om een goede reclamecampagne te verzinnen.
Uit 1983 alweer: Petje Pietamientje
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Peter Lusse werd ontdekt als acteur toen hij reclame maakte voor Chrispy Chips.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Het ‘Melk’ meisje uit de jaren tachtig
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Dit is een van de grappigste afleveringen van Foutje Bedankt met Rijk de Gooyer.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Hoe verzinnen ze het is uitgegeven bij Maven Publishing